SÖNDAG 14 NOVEMBER. (NATIONALS.)

Bra helg!
Torsdagen bestod av flyg, flyg och buss. Femton timmars resan till South Carolina, ( hade nästan hunnit hem till Sverige på den tiden). Men resan fick underhållas med ett antal P3-dokumentärer, sjukt bra, sjukt spännande. Väl framme slocknade jag fint i en underbart skön säng med fyra kuddar.
Fredag fick bli lite shopping och provspringning av banan, gödisbana, fick fan koncentrera mig på att inte springa runt och kolla på den fina naturen under tävlingen! ha.
Sen blev det middag, bananas och Pretty woman.
Coach och jag hade en deal, om jag kom topp 5, så skulle jag få åka hem tidigare till jul. Jag tyckte det var omjöjligt, men han sa bara du kan Lisa om du vill!
Lördag så var det dags, sexa blev jag och skit nöjd, förbättring från förra årets 24-plats. Som lag blev vi tvåa med bara fem poäng från ettan, skit. Var 300 tjejor med!
Pratade med Coach igen och satt att det här får fan räcka, hade ju samma tid som femman, han  svara och sa att det är ju ännu värre Lisa, nu blir det fredag istället för onsdag, sen skratta han och sa, Lisa jag är nöjd, klart det blir onsdag! Tack gode gud!
Allt för lång resan tillbaka till birmingham Alabama, blev pizza på rummet och död redan halv tio, vilken dag!
Hemresa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0