MÅNDAG 16 MAJ.

OM EXAKT EN VECKA SITTER JAG PÅ ETT PLAN MITT EMELLAN NEW YORK OCH STOCKHOLM!
GALET.
Och jag skulle nästan kunna gå till kyrkan på söndag, det vill säga om jag visste att det hjälpte, att jag skulle kunna få slippa sitta bredvid en pratkvarn på planet, vad gör jag för fel?
Sist låtsas sov jag, lyssnade på musik, och ändå knackar han mig på axeln för att få kontakt?
I morse tog jag nog den sista svängen till Walt mart, vart ett hårt farväl, men som allt annat, på återseende, kanske inte till Levellands wal mart, men iallfall Amerikas. frukt och massa godis för den allt för långa bussresan till Kansas imorgon. Kanske var det också den sista kaffen på Levellands donken jag drack på hemvägen.
Sista träningen gick väldigt fint, likaså sista lunch och middag!
Packat och slängt och packat och slängt!
Och nu har jag avnjutit några till Svensson Svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0