ONSDAG 18 MAJ.

Alla har vi samma längtan, alla tänker vi på samma sak.
Vi längtar hem.
Så jag och Tiffany tog stora tag för att få tiden att gå, vi tog med oss våra små mexikanare till det sämsta köpcentret för att nästan komma ut tomhänta. Men inte, jag fick med mig tre läppbalsam!
Lunch blev det på snabbmat på italienska, det smet ner.
Andra shake-out-en för denna vecka. Har nämligen en kvar i morgon.
Flanering på Target med Tiffany för att få några timmar till att gå. Hittade en svensk bok som jag inte ens visste fanns, fick lov att köpa den, The Tattoed Girl.
The enigma of Stieg Larsson and the secret behind the most compelling thrillers of our time.
Den måste man bara läsa, om man som jag läst millennium-serien x-antal gånger!
Lax till middag, gjorde dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0